دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 08:11
هاشمی:

«کیفیت‌بخشی به عملکرد مدیران» طرحی نوین و دارای اهداف والاست 

«کیفیت‌بخشی به عملکرد مدیران» طرحی نوین و دارای اهداف والاست 
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر تأکید کرد: «کیفیت‌بخشی به عملکرد مدیران» طرحی نوین و دارای اهداف والاست.
کد خبر : 910790

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام ارزیابی مدیران مدارس سما استان بوشهر با حضور ارزیابان و ناظران سازمان سما اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و طرح‌های بسیار مهم و حائز اهمیتی که توسط معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده و این دستورالعمل پیگیری می‌شود با موضوع کیفت‌بخشی و شایستگی‌های تخصصی، حرفه‌ای، تجربه و عملکرد مدیریت مدیران مدارس سماست.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت، نقش و عملکرد مدیران در دستیابی به اهداف معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش به‌خصوص گسترش نگاه تحولی در تراز سند تحول بنیادین و تربیت دانش‌آموزان به صورت ساعتی و رسیدن به حیات طیبه اجرا می‌شود.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر عنوان کرد: طرح کیفیت‌بخشی به عملکرد مدیران مراکز آموزشی در راستای برنامه‌ریزی واقع‌بینانه است و یکی از اهداف این طرح نیز ارتقای توانمندی‌ها، شایستگی‌های فردی و تحکیم نقش الگویی مدیران مدارس است.

هاشمی تبیین کرد: «کیفیت‌بخشی به عملکرد مدیران» طرحی نوین و دارای اهداف والا در معاونت امور مدارس سمای استان بوشهر آغاز شده و امیدواریم با اجرای این طرح و ارزیابی دقیق از مدارس به‌خصوص عملکرد مدیران به وسیله شاخص‌هایی که وجود دارد به اهداف مدنظر این طرح نوین برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته